پیام تبریک مدیرکل  حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز جانباز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 13February 2024

پیام تبریک مدیرکل  حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت روز جانباز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

چهارم شعبان مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) به یاد ایثار، فداکاری، شجاعت و غیرت  این اسوه  ولایتمداری به روز جانباز نامگذاری شده است که یا آور رشادت‌های آن حضرت و تمامی ادامه دهندگان راهش باشد   که راه و رسم عاشقی و شیوه جانبازی را به جهانیان آموختند.

واژه جانباز یادآور حماسه دلاورمردانی است که با  آگاهی و بصیرت، نام زیبای عباس(ع) را در کربلا زنده کردند و در عمل وفاداری، خود را به ولی زمان‌شان به اثبات رساندند.

جانبازان، سالکانی هستند که در طی طریق، از کاروان  شهدا جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته است که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس تن و در حصار خاک باقی بماند و یادگارانی باشند از هشت سال، افتخار، عزت و غرور که در تاریخ این سرزمین رقم خورد.

اینجانب میلاد  فرخنده حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به ملت شریف ایران تمامی جانباز عزیز و خانواده هایشان تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که امید  ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را  از خداوند باریتعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار